Selecteer Pagina

Adverteren

Het platform

Eemsdelta Kringen is terug van weggeweest! Na vijf jaar te zijn verschenen en daarna enkele jaren inactief te zijn geweest, maakt het noordelijke industrieel management magazine een doorstart onder de nieuwe uitgever Europoort Producties.

Het industrieel management magazine Eemsdelta Kringen verschijnt (vooralsnog) 2 keer per jaar, met in elke publicatie relevante onderwerpen zoals: (groene) chemie, waterstof, haven, werving & selectie, veiligheid, maintenance, offshore, ict, infrastructuur, milieu of arbo. De digitale nieuwsbrief wordt 26 keer per jaar naar de 2.857 ontvangers verstuurd. Actualiteiten en nieuws zijn te vinden op de uitgebreide website. Daarnaast bericht en informeert Eemsdelta Kringen via Facebook, X en LinkedIn.

Eemsdelta Kringen is hét onafhankelijke platform voor het bedrijfsleven in en rondom een van de belangrijkste haven- en industriegebieden in Nederland: de Eemshaven en haven van Delfzijl. Wij informeren, motiveren en inspireren de lezers met deskundig geschreven artikelen, spraakmakende columns, een frisse opmaak en fraaie fotografie.

Het platform Eemsdelta Kringen bereikt het midden- en topmanagement en het technische kader in alle lagen van de industrie. Van de toeleveranciers, verwerkers, bewerkers, ontwerpers en afnemers in de Groningse haven- en industriegebieden, maar ook daarbuiten. Daarnaast wordt Eemsdelta Kringen gelezen binnen overheden en kennisinstellingen.

Scope van de doelgroep

40% 32%
Directie Management
18% 8%
Technici Overigen

Unieke bereik:
17.800 professionals per maand

Verspreide oplage:
3.000 exemplaren

Nieuwsbrief:
2.857 nieuwsbrief abonnees

Social Media:
Linkedin: 4.235

Het Magazine

Boordevol vakinhoudelijk informatie over de mensen die de Eemsdelta sterk beïnvloeden, maar ook over trends, productieprocessen, techniek, opleidingen en milieu. Uiteraard ontbreekt managementinformatie niet en is er uitgebreid aandacht voor innovatie in de brede zin van het woord. Relevante actuele ontwikkelingen als de energietransitie, circulariteit en digitalisering worden op de voet gevolgd.

Bedrijfsreportages geven in elk nummer een kijkje in de keuken van interessante collega-bedrijven. De op de doelgroep toegespitste thema’s zorgen voor een umfeld dat advertentieel uitstekend kan worden benut. Deze uitgekiende combinatie van onderwerpen maakt het blad geschikt voor iedereen die bij het Eemsdeltagebied is betrokken.

Verschijningsdata 2024

Nr. 1:

  • Aanleveren vóór 31 mei 2024
  • Verschijning 28 juni 2024

Nr. 2:

  • Aanleveren vóór 29 november 2024
  • Verschijning 20 december 2024

Thema's 2024

Assetmanagement • Ai • Human Resources • Turnarounds/Stocexpo • Smart Maintenance (World Class Maintenance)/World Energy Congress • World Hydrogen Summit • Elektrificatie • Energietransitie • Jaarcongres Atex & Process Safety • Atex-equipment en -veiligheid • Calamiteiten • Brandveiligheid • Industriële Isolatie • Innovatie in inspectie (NDO • Robots • Drones) • Piping • Rental Equipment • Corrosiemanagement • Oppervlaktebehandeling en Coatings • World Hydrogen Week • Waterstofdragers (ammoniak • LOHC • methanol) en Opslagtanks • Opslagtanks • Industriële Reiniging • Werken op hoogte en in besloten ruimtes • Jaarcongres Industriële Veiligheid.

Advertentie-tarieven

DE KRACHT VAN PRINTBETROKKENHEID

Magazines blijven beter scoren dan televisie of internet als het gaat om ontvankelijkheid voor advertenties. Er is veel meer betrokkenheid. Uiteraard als dit gepaard gaat met relevante redactie.

Lezers vertrouwen en geloven vakbladen – en omarmen advertenties als onderdeel van de merkbeleving. Studies laten steeds weer zien dat als het om vertrouwen gaat advertenties in magazines hoger scoren dan tv- en radioreclame of online advertenties. 

Vakbladen werken motiverend. Meer dan 60% van de lezers van vakbladen heeft actie ondernomen naar aanleiding van een advertentie in een magazine. Lezers van vakbladen hebben een positieve houding ten aanzien van advertenties in het magazine en menen dat advertenties bruikbare informatie verschaffen.

Tarieven magazine

Boordevol vakinhoudelijk informatie over de mensen die het Europoort-gebied sterk beïnvloeden, maar ook over trends, productieprocessen, techniek, opleidingen en milieu. Uiteraard ontbreekt managementinformatie niet en is er uitgebreid aandacht voor innovatie in de brede zin van het woord.

Bedrijfsreportages geven in elk nummer een kijkje in de keuken van interessante collega-bedrijven. De twaalf strak op de doelgroep toegespitste thema’s zorgen voor een umfeld dat advertentieel uitstekend kan worden benut. Ook Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) neemt een belangrijke plaats in de bladformule in. Deze uitgekiende combinatie van onderwerpen maakt het blad geschikt voor iedereen die bij het Europoort-gebied is betrokken.

 

Prijzen per plaatsing in euro’s
1x 3x 6x 9x 12x
2/1 afl. 420×297 3.535 3.425 3.275 3.135 2.975
1/1 afl. 210×297 1.935 1.830 1.725 1.620 1.560
2/1 390×267 3.535 3.425 3.275 3.135 2.975
1/1 175×267 1.935 1.830 1.725 1.620 1.560
1/2 L 175×130 1.130 1.060 990 925 865
1/2 S 85×267 1.130 1.060 990 925 865
1/4 L 175×63 640 610 590 550 525
1/4 S 85×130 640 610 590 550 525
1/8 L 175×29 370 360 345 320 310
Toeslagen: voorkeursplaatsing: +15%; mslag: 2 +25%; omslag 3: +15%; omslag 4: +30%

 ONLINE NIEUWS EN OPINIE

De website brengt professionals dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws en relevante vakinformatie over de branche. Doet u zaken met industriële bedrijven in het Eemsdeltagebied? Dan is Eemsdeltakringen.nl dé site om nieuwe klanten te bereiken!

Onine tarieven
€ 775 Leaderboard 1920 x 200 px [minimaal 960 x 100 px]
(responsive: tablet 1536 x 200 [min. 768 x 100]; mobiel 750 x 200 [min. 375 x 100])
€ 625 Full banner 1920 x 200 px [min. 960 x 100 px]
€ 350 Square 556 x 556 px [min. 278 x 278 px]
€ 250 Side banner 556 x 180 [min. 278 x 90 px]
€ 400 Film
€ 395 Vacature

 

Social media

Ook hier liggen weer tal van mogelijkheden om uw activiteiten onder de aandacht te brengen. Denk bijvoorbeeld aan een evenement waar u wellicht bij betrokken bent. In het magazine vermeld in de agenda, omlijst met een of meerdere artikelen en/of advertenties en vervolgens aangejaagd door posts op de Eemsdelta Kringen Facebook-pagina- en X-account of de LinkedIn-netwerk. Diezelfde mogelijkheden zijn er voor uw artikel, die op deze manier onder de aandacht wordt gebracht en waarover interessante meningen en commentaren ontstaan.

Interactie met uw doelgroep

Content marketing: profileer uzelf als kennisdrager/instituut. U bereikt niet alleen de doelgroep, maar gaat ook de dialoog met hen aan. Vakbladen en social media gaan hand in hand. Ongeveer 9 op de 10 lezers deelt informatie uit vakbladen op social media. Zeer gerichte en directe interactie met precies de juiste doelgroep. Eemsdelta Kringen beschikt over een LinkedIn-netwerk met talrijke actieve leden. Hier voeren deze professionals uit de belangrijkste branches interessante discussies en brengen zij zichzelf en hun bedrijven voor het voetlicht.

Nieuwsbrief

De nieuwsbrief van Eemsdelta Kringen verschijnt 26 keer per jaar en informeert haar ontvangers onder meer over de inhoud van de meest recente editie van het Eemsdelta Kringen-magazine, evenementen, cursussen en beurzen, maar ook over vacatures en interessant bedrijfs- en productnieuws uit de Eemsdelta. Als partner of adverteerder heeft u de mogelijkheid nieuws of andere informatie – bijvoorbeeld over uw evenement – in onze reguliere nieuwsbrief te plaatsen. Daarmee komt u onder de aandacht van bijna 3.000

Full banner (1070x76px) € 375
Advertorial € 500
Film € 400
Vacature € 495
Vacature combi web + € 150
Partnermailing € 775

PARTNERMAILING:

Maximale aandacht voor uw boodschap

U kunt ook kiezen voor een partnermailing. Deze wordt op een door u te kiezen moment verzonden aan alle abonnees van de Europoort Kringen-nieuwsbrief.

Partnerships

Eemsdelta Kringen onderhoudt nauwe banden met:

  • Groningen Seaports;
  • Samenwerkende Bedrijven Eemsdelta (SBE);
  • iTanks, het platform voor innovatie in de industrie;
  • De Nederlandse Vereniging voor Doelmatig Onderhoud (NVDO);
  • De Stichting Industriële Reiniging (SIR);
  • VOMI, brancheorganisatie voor dienstverlenende bedrijven in de procesindustrie;
  • Nationale en internationale beurs- en expositiebedrijven zoals Heliview, Rotterdam Ahoy, Easyfairs, de Jaarbeurs en meer.
  • En verder nog met VSB, VIB Isolatie, IRATA en VOTOB.

Laatste editie

Nieuwsbrief

Wekelijks het laatste industrienieuws uit de Eemsdelta direct in je inbox? Meld je dan nu aan en blijf zo op de hoogte!

Gelukt, je bent ingeschreven. Veel leesplezier!